SPLOŠNE DOLOČBE IN POGOJI POSLOVANJA

Vsebina splošnih pogojev uporabe na strani Astroshop.si se nanaša na pogoje uporabe storitev plačljivih vsebin in storitev na spletni strani Astroshop.si in Horoskop.si. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe katerega koli dela strani in izbrisa katerega koli dela vsebine brez vnaprejšnjega obvestila.

UPORABA PLAČLJIVIH VSEBIN

Na mestu, kjer so objavljene plačljive vsebine, so objavljena tudi podrobnejša navodila za uporabo. Pri povezavah spletne trgovine je skladno z zakonom urejen plačilni sistem.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Astroshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja Planet 2, d.o.o. v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete Pogoje poslovanja. Z nakupom izrazite svoje strinjanje s pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani.

CENE

Vse cene so izražene v EUR. DDV ni obračunan, po členu ZDDV-1 nismo DDV zavezanec, razen v primeru, če postanemo DDV zavezanec. Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00 eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa. Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja. Cena Natalne karte je 15,00 EUR, cena Sinastrije odnosa Vi in vaš partner je 5,00 EUR. Vse podrobne informacije so na strani Horoskop.si in na naši spletni trgovini Astroshop.si.

NAROČILO

Nasvet, opozorilo ob nakupu Natalne karte ter Vi in vaš partner: Po uspešnem plačilu se vam bo prikazala tabela, v katero vnesete vse svoje rojstne podatke. Nato se vam bo po kliku prikazala slika vaše Natalne karte in podrobna personalizirana razlaga, ki je namenjena vašemu preučevanju in jo je potrebno kopirati v vaš dokument, da jo boste lahko prebirali vedno znova in znova, saj s tem, ko zaprete brskalnik, prekinete sejo in dostop do svoje razlage.

Kupec s klikom na gumb “Plačaj” izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Planet 2 d.o.o. naročilo pregleda, preveri in naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Planet 2 d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov horoskop.si@gmail.com. V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu storitve med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

MOŽNOSTI PLAČILA

Planet 2 d.o.o. omogoča naslednje načine plačila: s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro), preko mobilnega telefona z Moneto VALU. Za plačevanje s plačilnimi karticami in Moneto uporabljamo plačilni sistem Paywiser. Več o katričnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu. Opozorilo: Kupec je dolžan preveriti pravilnost svojih rojstnih podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti vnesenih rojstnih podatkov ne upoštevamo.

PRITOŽBE, SPORI IN REKLAMACIJE Planet 2 d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Planet 2 d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Planet 2 d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 00386 41 68 16 82 ali po elektronski pošti na horoskop.si@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova horoskop.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Planet 2 d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Planet 2 d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.